مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-21دانش

کتابفروشان؛ حلقه مفقوده توسعه فرهنگی


استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به ابعاد مختلف توسعه و لزوم توجه به تمام این ابعاد در جهت دستیابی به توسعه، گفت: در عرصه کتاب نیز تنها نویسنده، - ایسنا/خراسان رضوی استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به ابعاد مختلف توسعه و لزوم توجه به تمام این ابعاد در جهت دستیابی به توسعه، گفت: در عرصه کتاب نیز تنها نویسنده، مترجم و یا گرافیست، طراح جلد و.

مورد توجه قرار می گیرندو می شناسیم و نام برخی از عوامل در هیچ کجا عنوان نمی شود؛ مثلا بدون حضور کتاب فروشان در این چرخه، چگونه کتاب از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان خواهد رسید؟ محسن مدیرشانه چی در شب صدسال کتابفروشی های مشهد که شامگاه چهارشنبه، 28 مهر، در کتابخانه فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، در خصوص نقش کتافروشی ها در توسعه، اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه ما و سایر جوامع این است که معمولاً در زمینه هر پدیده و موضوع تنها یک یا چند فرد و یا نهاد خاص مورد توجه قرار می گیرند و بسیاری دیگر از این افراد و نهادها مغفول واقع می شوند.

به عنوان مثال هنگام تماشای فیلم، معمولاً هنرپیشه و یا کارگردان اثر مورد توجه ما قرار دارد و عوامل گوناگون فیلم را غالباً نمی شناسیم و به تعبیری آن ها مورد کم لطفی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابفروشان؛ حلقه مفقوده توسعه فرهنگی

کتابفروشان؛ حلقه مفقوده توسعه فرهنگی