مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-21پزشكي

واکسیناسیون تنها راه برای مقابله با فاجعه کرونا است


وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین سلامت جامعه اولویت این وزارت است و بیش از یک سال و نیم است که با فاجعه کرونا همراه هستیم، واکسن عامل اصلی برای مقابله با این فاجعه است.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین سلامت جامعه اولویت این وزارت است و بیش از یک سال و نیم است که با فاجعه کرونا همراه هستیم، واکسن عامل اصلی برای مقابله با این فاجعه است.

بهرام عین اللهی امروز پنجشنبه 29 مهر ماه در سفر خود به تربت حیدریه و در شورای اداری که در محل سالن همایش های دانشگاه تربت حیدریه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شایعاتی که در خصوص واکسن در فضای مجازی منتشر می شود تنها فتنه دشمنان نظام است هر چند اکثریت مردم ایران با این شایعات مقابله کردند و از واکسن کرونا استقبال خوبی انجام شد.

وی با اشاره به واکسیناسیون 76 میلیون نفر از جمعیت کشور، افزود: از این تعداد 50 میلیون نفر دُز اول و 26 میلیون نفر هر 2 دُز واکسن را دریافت کرده اند.

عین اللهی بیان کرد: در مدت شیوع کرونا در کشور تعداد 123 هزار نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس منحوس از دست دادند .

وی مطرح کرد: طبق آمارهای اعلام شده استقبال مردم این شهرستان از طرح واکسیناسیون علیه کرونا بسیار خوب بوده و تا کنون 70 درصد شهروندان دز اول و 40 درصد دز دوم را دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون تنها راه برای مقابله با فاجعه کرونا است

واکسیناسیون تنها راه برای مقابله با فاجعه کرونا است