مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-21سياسي

نگاه محوری به مساجد برای توسعه فرهنگی/رشد فعالیت های قرآنی نیازمند برنامه های روشن


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در توسعه فرهنگی نگاه محوری به مسجد داشته باشیم، گفت: مسجدها محور همه فعالیت های فرهنگی، هنری، - ، محمد مهدی اسماعیلی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش منادیان وحدت که در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: این استان با پیشینه تاریخی خود یکی از مهمترین جلوه های مدنیت و فرهنگ در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان با مردان، زنان و دلاورمردان روبرو هستیم که با قدرت، ایمان، عشق به ایران عزیز و اسلام با تقرب به آموزه های الهی مظهر وحدت ملی را به نمایش گذاشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رویکرد دولت مردمی در حوزه فرهنگ در کنار توجه به مسائل اقتصادی و معیشت که در راه توسعه اقتصادی مردم قرار دارد تلاش برای پیشرفت فرهنگی است.

اسماعیلی تصریح کرد: فرهنگ در اندیشه انقلاب ما زیربنا، و اقتصاد و لوازم توسعه مادی ابزارهایی برای تأمین الگوهای فرهنگی است.

وی بیان کرد: حکومت اسلامی برای این تشکیل می شود که مردم را به سعادت دنیا و آخرت برساند و همه بزرگان و اندیشه ورزان نگاهشان به سیاست استفاده از امکانات مادی برای این سعادت مردم در دنیا و آخرت است که این مهم در مقابل تفکری قرار می گیرد که حکومت را برای مسائل رفاهی مردم ترجمه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه محوری به مساجد برای توسعه فرهنگی/رشد فعالیت های قرآنی نیازمند برنامه های روشن

نگاه محوری به مساجد برای توسعه فرهنگی/رشد فعالیت های قرآنی نیازمند برنامه های روشن