مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-21سياسي

حق جهاد را باید در کار فرهنگی به جای آورد


تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه در کار فرهنگی باید حق جهاد را به جای آوریم، راهپیمایی اربعین را یک کار فرهنگی دانست که با ادا کردن حق جهاد در آن، - ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه در کار فرهنگی باید حق جهاد را به جای آوریم، راهپیمایی اربعین را یک کار فرهنگی دانست که با ادا کردن حق جهاد در آن، می توان به آن استمرار بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری عصر چهارشنبه 28 مهرماه در آیین تکریم و تجلیل از موکب داران جوان سومین حرم اهل بیت ضمن تبریک ایام هفته وحدت، میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب تشیع یک تفاوت اساسی نسبت به مذاهب ادیان دیگر دارد و آن این است که بر مبنای تشکیلات واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آستان مقدس شاهچراغ(ع) او با بیان اینکه بر اساس روایات اسلامی شیعه همیشه تشکیلاتی بر محور امام معصوم دارد، گفت: ما معتقدیم که این جهان هستی یک قطب دارد و براساس آن قطب، مذهب تشیع شکل گرفته است.

کلانتری افزود: شاید در دنیا هیچ دین آسمانی تحریف شده و حتی هیچ کدام از ادیان دست ساز بشری را نتوان یافت که آنقدر انسجام داشته و بر محور امام معصوم، یک جهان بینی را تشکیل داده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق جهاد را باید در کار فرهنگی به جای آورد

حق جهاد را باید در کار فرهنگی به جای آورد