مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-21سياسي

باید حق مدیریت ها کاهش یابد/ جلوی اقدام غیرکارشناسی گرفته شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حتی جلوی کاری که کارشناسی نشده است را گرفت گفت: باید در کشور حق مدیریت ها را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم اظهار کرد: فرصت کم کاری و آزمون و خطا و کار غیرکارشناسی نداریم و مردم انتظار تحول دارند.

وی با بیان اینکه با روی کار آمدن جریان انقلابی مردم امیدوار شدند و باید از آزمون ها با موفقیت عبور کنیم افرود: همه کارها باید با عدالت پیش رود و افتخار ما این است سدهایی ساختیم و وزیر دیگری می آید و می گوید اشتباه کردیم سد ساختیم!.

فلاحی با اشاره به تنش آبی و عدم اجرای انتقال آب از سد تالوار به همدان اظهار کرد: چرا باید 17 سال مصوبه رهبری زمین بماند و همدان با تنش آبی مواجه شود؟ وی با بیان اینکه مسئله عدم ساماندهی حواشی شهر معضلاتی ایجاد کرده است، خطاب به عباس صوفی، شهردار قبلی با بیان اینکه چرا جریان انقلابی را به حاشیه می برید تأکید کرد: موضوعات و مطالبه گری های ما سیاسی نیست.

کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شد؟ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کنارگذر غربی با چه توجیهی تعطیل شده است؟ گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید حق مدیریت ها کاهش یابد/ جلوی اقدام غیرکارشناسی گرفته شود

باید حق مدیریت ها کاهش یابد/ جلوی اقدام غیرکارشناسی گرفته شود