مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-21ورزشي

سجادی: استادیوم آزادی را باید زنده و باز نگه داریم


دهکده توریستی مجموع ورزشی آزادی امروز پنجشنبه 29 مهر با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت و جمع زیادی از مسوولان ورزش کشور افتتاح شد - دهکده توریستی مجموع ورزشی آزادی امروز پنجشنبه 29 مهر با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت و جمع زیادی از مسوولان ورزش کشور افتتاح شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت پاسداشت شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت امروز پنحشنبه 29 مهر با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، معاونین این وزارت و جمع زیادی از مسوولان ورزش کشور در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان، نوروزی رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم دهکده توریستی آزادی و جاده تندرستی ورزشگاه آزادی با حضور وزیر ورزش و جوانان، مسوولان ورزش و جمع زیادی از ورزشکاران برای استفاده عموم افتتاح شد.

در این مراسم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با بیان این که خوشحالیم امروز فصل نویی را در ورزش کشور جشن می گیریم، افزود: باید تلاش کنیم استادیوم آزادی هر روز مملو از جمعیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: استادیوم آزادی را باید زنده و باز نگه داریم

سجادی: استادیوم آزادی را باید زنده و باز نگه داریم