مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-21سياسي

تجلیل از پیشکسوتان کنترل پرواز در شیراز


همزمان با روز جهانی مراقبت پرواز، طی مراسمی از جمعی از پیشکسوتان و برترین کنترلرهای ترافیک هوایی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز تجلیل شد.

- ایسنا/فارس همزمان با روز جهانی مراقبت پرواز، طی مراسمی از جمعی از پیشکسوتان و برترین کنترلرهای ترافیک هوایی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز تجلیل شد.

مدیرکل فرودگاه های فارس در حاشیه مراسم تجلیل از کنترلرهای مراقب پرواز گفت: به بهانه روز جهانی مراقبت پرواز از پیشکسوتان مراقبت پرواز، همکاران شرکت های هواپیمایی و همکاران کنترلر مراقبت پرواز دعوت کردیم تا از زحمات آن ها قدردانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه فارس، غلامرضا کریم آقایی افزود: کنترلرها و کارکنان بخش مراقبت پرواز کسانی هستند که شبانه روزی تلاش می کنند و دغدغه ایمنی و سلامت پرواز شهروندان را دارند و با ارائه دستورالعمل ها و تیزهوشی خود باعث جلوگیری از برخورد هواپیماها با هم در فضا و فرودگاه ها شده و در یک کلام نقشی بی بدیل در ایمنی پروازها دارند.

او با اشاره به اینکه آن ها کارکنانی با هوش بالا هستند که باید توانایی این را داشته باشند که درآنِ واحد با 20 هواپیما صحبت کنند، اظهار کرد: هدف اصلی آن ها جلوگیری از برخورد میان هواپیماها و یا هواپیماها با موانع در سطح فرودگاه ها و برقراری نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیشکسوتان کنترل پرواز در شیراز

تجلیل از پیشکسوتان کنترل پرواز در شیراز