مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-21سياسي

ما باید متن مذاکرات بعدی را بنویسیم/ غربی ها نمی توانند شرط بگذارند


رییس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ادامه مذاکرات، ایران باید متن آن را بنویسد چرا که متن اروپایی ها مورد قبول ما نیست.

- ، درباره اظهارات برخی از مقامات غربی مبنی بر اینکه باید درباره مسائل موشکی ایران هم مذاکره انجام شود، اظهار کرد: هم از محتوای برجام و هم از خروج آمریکایی ها از برجام و عدم التزام اروپایی ها به این توافقنامه، می توان دریافت که از ابتدا برای غربی ها فقط بحث فنی و هسته ای در مذاکرات مطرح نبوده است.

وی متذکر شد: بسیاری از کشورهای غربی به ویژه انگلیس، آلمان و فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل بارها درباره ضرورت مذاکره پیرامون مسائل موشکی ایران نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

غربی ها دنبال مذاکره درباره مسائل موشکی ما بودند رییس کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع، کشورهای اروپایی عضو برجام در عین حال که خروج آمریکا از برجام را مذمت می کردند، اما بیشتر تمرکزشان روی سیاست منطقه ای ایران و مسائل موشکی کشورمان بود.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مسائل نشان می دهد که غربی ها اساساً در برجام و مذاکرات فقط به دنبال این نبودند که فعالیت های هسته ای ایران متوقف شود، بلکه یکی از اهداف اصلی آنان مذاکره درباره سیاست های منطقه ای و مسائل موشکی ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما باید متن مذاکرات بعدی را بنویسیم/ غربی ها نمی توانند شرط بگذارند

ما باید متن مذاکرات بعدی را بنویسیم/ غربی ها نمی توانند شرط بگذارند