مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-21پزشكي

توزیع خدمات درمانی به مردم عادلانه باشد


عموم مردم هنگام مراجعه به بیمارستان ها در استان زنجان باید خدمات مورد نیاز را به صورت عادلانه دریافت کنند.

- ، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در جلسه نظام پزشکی در محل استانداری زنجان، گفت: موضوع مهم عدالت در حوزه بهداشت و درمان اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه برای کسب رضایت عامه مردم از سیستم بهداشت و درمان این مهم باید ارتقای معنا داری یابد، اظهار کرد: عموم مردم هنگام مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی باید خدمات مورد نیاز را به صورت عادلانه دریافت کنند.

استاندار زنجان گفت: وقتی سیستم درمان دلسوزانه به همه مردم بدون تفاوتی خدمت لازم را در اقصی نقاط استان با امکانات درمانی مناسب ارائه کند این مهم با ارزش خواهد بود.

افشارچی تاکید کرد: حوزه بهداشت و درمان یمارستان ها و شهرداری جزو 2 دستگاه مهم در خدمت رسانی بهینه به مردم است و باید این نهاد عادلانه به مردم خدمت کنند.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند و تعریف متفاوتی در نظام جمهوری اسلامی ارائه بدهیم تا بتوانیم با انجام اقدامات لازم آلام مردم را در شرایط نامطلوب کاهش دهیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند تا همگان از این برهه حساس به سلامت عبور کنیم، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی بیش از گذشته نمود یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع خدمات درمانی به مردم عادلانه باشد

توزیع خدمات درمانی به مردم عادلانه باشد