مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-21اقتصادي

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 50 میلیارد تومان طلب دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به هزینه های سنگین تولید آب شرب در استان، گفت: این شرکت از مشترکان 50 میلیارد تومان طلب دارد که نام برخی ادارات در بین بدهکاران است.

- غلام حسین ساقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان بیش از 50 میلیارد تومان طلب دارد که عدم پرداخت این مبلغ باعث سخت شدن خدمت رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: بیش از 50 درصد از مشترکین خوش حساب بوده و در موعد مقرر بدهی خود را واریز می نمایند اما از 50 درصد دیگر مشترکان تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورت حساب خود به جمع مشترکان خوش حساب بپیوندند.

وی افزود: نام برخی ادارات و ارگان ها نیز در بین بدهکاران به چشم می خورد.

ساقی در ادامه با اشاره به هزینه های بالای تولید آب شرب، گفت: قیمت تمام شده ی هر متر مکعب آب شرب در سال 99 حدود 2 هزار تومان بود اما بخش خانگی تنها 31 درصد این مبلغ را پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیان داشت: آب شرب مصرفی مشترکین شهرها و روستاهای خراسان شمالی از 3 سد، 3 واحد تصفیه خانه آب، 424 حلقه چاه، 198 دهنه چشمه و 12 رشته قنات تأمین می شود و هزینه های مربوط به تأمین، تصفیه، انتقال و توزیع آب شرب بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 50 میلیارد تومان طلب دارد

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی 50 میلیارد تومان طلب دارد