مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-21اقتصادي

سوت قطار توسعه ترانزیت ریلی کالا در کرمانشاه به صدا در می آید


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه، از بهره برداری پایانه حمل ونقل ریلی کالاهای اساسی غرب کشور در این استان در آینده نزدیک خبر داد.

- ماشااله ارویسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از حداث پایانه حمل و نقل ریلی کالاهای اساسی غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: حمل و نقل ریلی همواره یکی از بهترین روش های جابجایی کالاهای اساسی از جمله گندم، برنج و آرد محسوب می شود و با پیوستن استان کرمانشاه به شبکه حمل و نقل ریلی کشور، حمل کالاهای اساسی از این طریق در دستور کار مسؤولان کشوری و استانی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های تولید گندم در کشور با برنامه حمل ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، سالانه مکلف به حمل بیش از 200 هزار تن گندم مازاد بر نیاز مصرف داخل استان به استان های مقصد از جمله تهران، البرز، استان های نوار شمالی کشور، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، بوشهر، قم و.

است که این امر خود باعث تحمیل هزینه های گزاف حمل و نقل جاده ای بر دوش دولت شده که با احداث این پایانه حمل و نقل ریلی در شهرک صنعتی فرامان شهرستان کرمانشاه در بسیاری از هزینه ها، صرفه جویی قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت قطار توسعه ترانزیت ریلی کالا در کرمانشاه به صدا در می آید

سوت قطار توسعه ترانزیت ریلی کالا در کرمانشاه به صدا در می آید