مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-21اجتماعي

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در 5 شهر گلستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در پنج شهر استان خبرداد و گفت: تمامی شهرداری های گلستان باید طرح تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار خود قرار دهند.

- ، محمدرضا کنعانی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در جلساتی که در گذشته برگزار شده بود مقرر شد تفکیک زباله از مبدا در تمام شهرها اجرا شود و دفتر امور شهری و شوراها در استان پیگیر اجرایی شدن این طرح و مصوبات آن باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان افزود: طبق گزارشی که سازمان مدیریت پسماند ارائه کرد طرح تفکیک زباله از مبدا در سه منطقه شهر گرگان، یک منطقه شهر گنبد و شهرهای سنگدوین، دوزین و مزرعه این طرح در حال اجرا است.

کنعانی ادامه داد: تمامی شهرداری های استان باید طرح تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه ساماندهی سکوهای انتقال پسماند در استان هم باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در استان گلستان 10 سکوی انتقال پسماند وجود دارد که دو مورد از آنها جدید احداث شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان در خصوص مراکز دفع پسماند استان هم بیان کرد: در گلستان دو مرکز دفع در شرق و غرب استان وجود دارد و پسماند تمام سکونتگاه های شهری و 650 سکونتگاه روستایی به این دو مراکز دفع منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در 5 شهر گلستان

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در 5 شهر گلستان