مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:302021-10-21ورزشي

مسابقات پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان برگزار می شود


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از توسعه متوازن رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان، همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از توسعه متوازن رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان، همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

حسین اخلاقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف و شعار توسعه متوازن ورزش بدنسازی و پروررش اندام در استان، این هیات نسبت به برگزاری مسابقات در سرتاسر استان هرمزگان نمود.

وی ادامه داد: این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی می باشد در دو دسته بانوان و آقایان تدارک دیده شده است.

اخلاقی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در استان مسابقات پاورلیفتینگ بانوان قهرمانی باشگاه های استان (جهت اعزام به مسابقات کشوری) 30 مهر ماه جاری در خانه بسکتبال بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: دوره باز آموزی داوری پاورلیفتینگ بانوان با حضور رییس کمیته داوران مسابقات پاورلیفتینگ بانوان کشور در تاریخ 29 مهر ماه جاری در باشگاه فیزیک واقع در میدان 9 دی برگزار خواهد شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان، گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در وسته آقایان، مورخ 29 مهر ماه به میزبانی شهرستان بستک برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان برگزار می شود

مسابقات پاورلیفتینگ بانوان هرمزگان برگزار می شود