مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-20سياسي

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمن جرات تهدید سخت ندارد


سخنگوی نیروهای مسلح با بیان اینکه: امروز دشمن جرات تهدید سخت ندارد و برای همین به جنگ نرم و رسانه ای روی آورده است گفت: دنیا امروز روی ایران قوی حساب باز کرده است.

- سخنگوی نیروهای مسلح با بیان اینکه: امروز دشمن جرات تهدید سخت ندارد و برای همین به جنگ نرم و رسانه ای روی آورده است گفت: دنیا امروز روی ایران قوی حساب باز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان فارس با تاکید بر توجه رسانه ها به تهدیدهای راهبردی اظهار داشت: در طول این 43 سال گذشته تهدیدهای زیادی علیه انقلاب اسلامی داشته ایم که در میدان عمل آسیب هایی هم برای ما ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه میانگین یک روز هم بدون تهدید در این 42 سال گذشته متصور نیست، افزود: تهدیدها از روز اول انقلاب بوده و 220 هزار شهید برای مقابله با این تهدیدها تقدیم شده است؛ هزاران زن برای مقابله با این تهدیدها بی سرپرست و هزاران کودک یتیم شده اند.

سخگوی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آیات قرآن کریم و تفاوت هیبت، قدرت و صلابت افزود: صلابت متکی به قدرت معنوی است، اما هیبت و قدرت متکی به ابزار مادی است، در طول این سال ها جمهوری اسلامی با صلابت مقابل تهدیدها ایستادگی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمن جرات تهدید سخت ندارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمن جرات تهدید سخت ندارد