مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-20اجتماعي

گسترش رشته های مهارتی اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: توجه و اولویت بخشی به رشته های مهارتی در استان خراسان رضوی از سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این استان است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: توجه و اولویت بخشی به رشته های مهارتی در استان خراسان رضوی از سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این استان است.

قاسمعلی خدابنده چهارشنبه، 28 مهر، در مراسم افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران در مشهد اظهار کرد: امروز هنرستان هنرهای زیبای دختران را در چهار رشته سینما، نمایش، تولید برنامه های تلوزیونی و گرافیک با حضور 96 هنرجو به بهره برداری رسید.

اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تلاش کرده به این نیاز جامعه پاسخ دهد و مکانی را برای تربیت و پرورش علاقه مندان رشته های هنری تاسیس کند.

وی ادامه داد: خراسان از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده و ما به عنوان دستگاه متولی آموزش و پرورش در استان باید در راستای حفظ و نگهداری این فرهنگ تلاش کنیم و آن را ارتقا دهیم.

خدابنده با اشاره به اهمیت توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش تصریح کرد: استان خراسان رضوی توسعه متوازن و توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش را در اولویت های کاری خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش رشته های مهارتی اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی است

گسترش رشته های مهارتی اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی است