مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-20سياسي

فرار جمعیت بومی، معضل امروز همدان


رییس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ثارالله با بیان اینکه شورای شهر برای ابعاد مختلف شهر باید برنامه داشته باشد و از شورای شهرداری خارج شود گفت: فرار جمعیت بومی به معضل همدان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ عصر امروز اعضای انجمن فرهنگی ثارالله در دیدار با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، نقطه نظرات و سوالات خود را مطرح کردند و اعضای شورا نیز به ایراد نظرات و سخنان خود پرداختند.

در ابتدای مراسم غلامرضا فریدونی یکی از اعضای انجمن فرهنگی ثارالله و مدیر جلسه اظهار کرد: مطالبه گری انجمن، خیرخواهانه است و نقدها به معنای بی ادبی و بی احترامی نیست بله به جهت شناسایی مشکلات و حل آنها است تا بهتر بتوانیم نیازهای مردم را برطرف کنیم.

رییس هیأت مدیره انجمن فرهنگی ثارالله نیز در ابتدا با تشریح فلسفه شکل گیری این انجمن گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر انجام کارهای فرهنگی در حیطه آتش به اختیار در سال 1396 جمعی از فرهیختگان همدان، انجمن فرهنگی ثارالله را راه اندازی کردند.

محمدعلی پرزاد با بیان اینکه در این انجمن موارد مختلف را برای شکوفا شدن و پیشرفت عدالت محور جامعه پیگیری می کنیم اظهار کرد: نگاه سیاسی و انتفاعی در این جمع که از اقشار مختلف اجتماع و با تخصص های مختلف هستند، وجود ندارد و هیچ یک از اعضا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار جمعیت بومی، معضل امروز همدان

فرار جمعیت بومی، معضل امروز همدان