مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:552021-10-20اجتماعي

بارش های پاییزی مهمان آخر هفته آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم امروز و فردا شاهد بارندگی، وزش باد برخی مناطق شدید و موقتی و کاهش محسوس دما و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران باشیم.

- احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با شکل گیری و تقویت  جریانات سرد و مرطوب شمالی و همراهی آن با امواج تراز میانی جو، انتظار داریم امروز از سمت غرب استان شاهد بارندگی، وزش باد برخی مناطق شدید و موقتی و کاهش محسوس دما و احتمال رعدوبرق باشیم.

وی افزود: همچنین ارتفاعات استان گاها مه آلود و همراه با کاهش دید پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز پنج شنبه علاوه بر کاهش محسوس دما بارندگی ها در آسمان مازندران ادامه خواهد داشت که انتظار داریم بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به صورت بارش مخلوط برف و باران باشد.

اسدی یادآور شد: طی این مدت بارش ها گاها به صورت رگباری است که آب گرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق ساحلی و جلگه‏ ای، بالاآمدن آب رودخانه ها و  کاهش دید و ریزش سنگ در جاده‏ ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی است.

وی ادامه داد: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی، توصیه بر پاک سازی کانال های هدایت آب های سطحی در شهرها، مقاوم‏ سازی سازه های موقت، تابلوهای تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پاییزی مهمان آخر هفته آسمان مازندران

بارش های پاییزی مهمان آخر هفته آسمان مازندران