مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:202021-10-20اقتصادي

لزوم رفع مشکلات واحدهای صنعتی در جهت بهبود کیفیت تولید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان در راستای بهبود کیفیت تولید و افزایش اشتغال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی از شرکت کارخانجات کابلسازی ایران با زمینه فعالیت تولید انواع سیم و کابل برق، فشار ضعیف و متوسط و قوی)، فیبر نوری و کابل های مخابراتی و خط تولید کابل های ولتاژ بالا بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان توانمندی همچنین مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت و در جلسه با اعضاء هیات مدیره  و مدیرعامل این شرکت در راستای بازسازی و نوسازی و دریافت تسهیلات لازم این واحد و رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به ظرفیت و پتانسیل کارخانجات کابل سازی ایران افزود: در زمینه راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از شاخص های اصلی، فعالیت نیروی انسانی متخصص است پس شرکت کارخانجات کابل سازی ایران در جنوب کشور از جمله شرکتهای شاخص با نیروهای انسانی فنی و داری تخصص می باشد که رفع مشکلات این شرکت موجب توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغال پایدار می شود.

حمیدرضا  ایزدی به تقویت واحدهای تولیدی، صنعتی و نقش آنها در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش بیکاری در بین جوانان تاکید کرد و گفت: بازدیدهای صنعتی با هدف شناسایی نقاط ضعف و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع مشکلات واحدهای صنعتی در جهت بهبود کیفیت تولید

لزوم رفع مشکلات واحدهای صنعتی در جهت بهبود کیفیت تولید