مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-20سياسي

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان قرار دارد


پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در اولویت برنامه های استان قرار دارد و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام باید به طور ویژه در مصوبات سفر دنبال شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در اولویت برنامه های استان قرار دارد و تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام باید به طور ویژه در مصوبات سفر دنبال شود.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 28 مهر در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: با تزریق به موقع اعتبارات، شاهد نتیجه دادن این مصوبات و پروژه ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه در سومین سفر استانی رییس جمهوری پیشران ها و محورهای اصلی توسعه خراسان جنوبی مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: اولویت بندی این موارد باید به درستی مدیریت شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای برخی طرح ها و پروژه ها به تنهایی می تواند گره از مشکلات بخش های زیادی بگشاید و باری را از دوش دیگر حوزه ها بردارد لذا باید در اولویت بندی ها این موضوع مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان قرار دارد

پیگیری اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در اولویت برنامه های استان قرار دارد