مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-20اجتماعي

برف و یخ بندان در چندین استان/هشدار سازمان هواشناسی به دامداران و باغداران


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اوایل وقت جمعه 30 مهر تا ظهر شنبه یکم آبان، در خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان کاهش دما به زیر صفر درجه و احتمال بروز خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی می شود .

- صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز آینده در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز در استان های تهران، سمنان و البرز بارش پراکنده،گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود و در سواحل خزر رگبار باران، گاهی رعدوبرق خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه ارتفاعات شمال و شمال شرق تهران، توصیه می شود احتیاط لازم در فعالیت های کوهنوردی انجام شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه 30 مهر در نوار شرقی کشور، وزش باد شدید و در سایر مناطق جوی پایدار خواهیم داشت و روز شنبه یکم آبان، در بخش هایی از شمال غرب، سواحل خزر و ارتفاعات زاگرس در غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم.

ضیاییان گفت: روز یکشنبه 2 آبان علاوه بر بخش های فوق در خراسان شمالی و دامنه جنوبی البرز در استان های قزوین، زنجان، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و یخ بندان در چندین استان/هشدار سازمان هواشناسی به دامداران و باغداران

برف و یخ بندان در چندین استان/هشدار سازمان هواشناسی به دامداران و باغداران