مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-20اقتصادي

اختصاص 14 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی گناباد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد از تخصیص 14 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شهرستان از محل تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی شهرستان خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد از تخصیص 14 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی شهرستان از محل تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 22 طرح صنایع دستی پس از بررسی و تصویب در کمیته مشاغل خانگی شهرستان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

علیرضا شناسایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: هر سال اعتباراتی از طریق اداره کار استان به این شهرستان تخصیص اختصاص می یابد که سهم مشاغل خانگی شهرستان از این تسهیلات تا این لحظه یک میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

شناسایی اظهار کرد: استقبال از مشاغل خانگی در گناباد بسیار خوب بوده و اکثر شاغلان به مشاغل خانگی در زمینه هایی نظیر صنایع دستی از جمله سفالگری، گلیم بافی، سبدبافی، نمدمالی، پارچه بافی، چرم، معرق و چوب فعال هستند.

وی افزود: تا کنون 42 نفر برای دریافت تسهیلات به اداره کار و رفاه امور اجتماعی شهرستان معرفی شده اند که از این تعداد 28 نفر تحت پوشش و 14 نفر مستقل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 14 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی گناباد

اختصاص 14 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی گناباد