مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-20سياسي

راه اندازی اورژانس هوایی با همکاری فرودگاه بین المللی آبادان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه اندازی اورژانس هوایی در منطقه تحت پوشش این دانشگاه با همکاری فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه اندازی اورژانس هوایی در منطقه تحت پوشش این دانشگاه با همکاری فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در حاشیه بازدید از محل پیشنهادی ساخت هلی پد پایگاه اورژانس هوایی و محل جانمایی پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی اظهار کرد: وجود اورژانس هوایی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن دقت شود چرا که نقش بسیار موثر و مهمی در نجات جان بیماران به خصوص بیمارانی دارد که در روستاهای با مسافت زیاد و صعب العبور زندگی می کنند و با استفاده از این امکان می توان جان بسیاری از بیمارانی که به دلیل مشکلات جاده ای و اتلاف وقت از دست می روند را نجات داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز اهمیت خدمات پزشکی اورژانس هوایی در مدیریت زمان در حوادث و انتقال مصدومان به مراکز درمانی بیش از پیش روشن شده است و در مواردی که فاصله بین محل حادثه و مراکز درمانی زیاد است و یا اینکه زمان نقش کلیدی در درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اورژانس هوایی با همکاری فرودگاه بین المللی آبادان

راه اندازی اورژانس هوایی با همکاری فرودگاه بین المللی آبادان