مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-20سياسي

بی عدالتی در واگذاری مجوزها در شهرداری پذیرفتنی نیست


بی عدالتی در شهر و ساخت و سازها با اعتماد مردم و شرع همخوانی ندارد و به هیچ عنوان نباید بی عدالتی در شهر و در اعطای مجوزها دیده شود.

- هدایت اله جمالی پور در مراسم معارفه شصت و چهارمین شهردار قزوین که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: ما وقتی در پازل کشور نگاه می کنیم برخی از شهرها از جایگاه ویژه ای در فرهنگ و تاریخ ما برقرار هستند و قزوین یکی از این شهرها است وی افزود: شهردار آینده رسالت خطیر و سنگینی را در راستای صیانت از این شهر تا یخی و با فرهنگ غنی بر عهده دارد و نیاز است توجه به مباحث فرهنگی و تاریخی در این شهر را جدی بگیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: صیانت از داشته های تاریخی و فرهنگی این شهر همچون باغستان مسئولیت خطیری است که باید با کمک همه دستگاه ها در قزوین با جدیت دنبال شود.

وی صیانت از ظرفیت مهمی به نام باغستان را کاری همگانی دانست و عنوان کرد: منابع تاریخی ثروتی با ارزش و منبعی پایدار برای شهر قزوین هستند که باید برای آنها برنامه ریزی کنیم.

استاندار قزوین با اشاره موضوع عدالت در شهر تصریح کرد: بی عدالتی در شهر و ساخت و سازها با اعتماد مردم و شرع همخوانی ندارد و به هیچ عنوان نباید بی عدالتی در شهر و در اعطای مجوزها دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی عدالتی در واگذاری مجوزها در شهرداری پذیرفتنی نیست

بی عدالتی در واگذاری مجوزها در شهرداری پذیرفتنی نیست