مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-20سياسي

وظیفه شیعیان در قبال امام زمان(ع) تزکیه نفس و انتظار فرج است


امام جمعه بجنورد انتظار برای ظهور را عامل ولایت پذیر شدن دانست و گفت: شیعیان باید با تزکیه نفس، آمادگی لازم برای اجرای دستورات حضرت ولی عصر را داشته باشند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر چهار شنبه در سلسله نشست های اخلاق و سلوک انقلابی که در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: نعمت هدایت و سربازی حضرت ولیعصر (عج) که از سمت خداوند کریم به ما ارزانی شده، توفیقی است که باید شکرگزار آن باشیم و شکرگزاری حاصل نمی شود مگر با درست انجام دادن وظایفی که در قبال این نعمت والا داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نخستین وظیفه شیعیان در عصر غیبت دعا برای حضرت ولی عصر (عج) است، گفت: اینکه در بسیاری از روایات و سخنان علما و عارفان تأکید به خواندن دعا برای حضرت ولی عصر (عج) شده، به این دلیل است که دعا قلب را برای دریافت معارف آسمانی آماده می کند.

وی افزود: در این راستا بسیار دعا کنید و انتظار فرج را بکشید؛ چراکه ما با انتظار کشیدن و دعا کردن میزان ارادت خود را به عنوان یک خدمتگزار و سرباز نشان می دهیم و این محبوب ترین اعمال در پیشگاه خداوند سبحان است.

حجت الاسلام نوری گفت: تزکیه نفس دومین وظیفه ای است که ما در قبال حضرت داریم؛ چراکه نفس ما باید آمادگی کامل را داشته باشد تا هر وقت مولا از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه شیعیان در قبال امام زمان(ع) تزکیه نفس و انتظار فرج است

وظیفه شیعیان در قبال امام زمان(ع) تزکیه نفس و انتظار فرج است