مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-20سياسي

دیدار معاون رییس جمهور با نمایندگان اهل تسنن مجلس


به مناسبت هفته وحدت نمایندگان اهل تسنن مجلس شورای اسلامی با معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار و در باره مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه خود گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در این دیدار با بیان اینکه نمایندگان پایگاه مردمی دارند و می توانند پیوستگی مردم را با نظام محکم تر کنند، تاکید کرد: ما از فردا جلسات مجامع استانی را آغاز خواهیم کرد، با مشغله زیادی که رییس جمهور داشت یک مقدار هماهنگ کردن این جلسات سخت بود اما خوشبختانه قرار شد هفتگی این برنامه را داشته باشیم و فردا جلسه با مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی را خواهیم داشت و این جلسات ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته هنوز برگزاری این جلسات به صورت فراکسیونی آغاز نشده، ولی ما به طور خاص تاکید می کنیم که این انجام شود ولی در سفرهای استانی هم این فرصت هست و نمایندگان فرصت دارند دیدگاه ها و مسائل خود را منعکس کنند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، نمایندگان اهل تسنن مجلس با تبریک هفته وحدت، مسائل و مشکلات مردم خوزه انتخابیه خود را مطرح کرده و از معاون پارلمانی رییس جمهور به عنوان نماینده ویژه آیت الله رییسی خواستند این مسائل و مشکلاتی که مطرح شده را به رییس جمهور منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون رییس جمهور با نمایندگان اهل تسنن مجلس

دیدار معاون رییس جمهور با نمایندگان اهل تسنن مجلس