مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-20سياسي

زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد


نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رییس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رییس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل این ستاد برگزار شد.

در این نشست مشترک زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد حجت الاسلام مبلغی هماهنگی هایی جهت تعاملات میان مجلس و ستاد را انجام دهند.

همچنین در این نشست مقرر شد فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با رسالت رفع نارسایی ها و خلاءهای قانونی و کمک به گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف اجتماعی در زمینه های قانون گذاری، نظارت و پژوهش از دستگاه ها در قلمرو وظایف سازمانی با ستاد همکاری نمایند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد نشست مشترک اعضای فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و ستاد امر به معروف و نهی ا ز منکر به زودی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد

زمینه های همکاری ستاد امر به معروف و مجلس شورای اسلامی بررسی شد