مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-20سياسي

42 زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند


جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: با هدف دستگیری از نیازمندان و استفاه از ظرفیت های سپاه و بسیج 42 زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

- ، مهدی کاشفی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه در راستای دستگیری از نیازمندان و کمک به محرومان، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان از همه ظرفیت های خود در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم استفاده می کند، ابراز کرد: همکاری سپاه و بسیج در آزادسازی 42 زندانی جرایم غیرعمد در استان یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه این تعداد زندانی جرایم غیرعمد در سه ماهه مرداد، شهریور و مهر آزاد شدند، افزود: این زندانیان با مجموع 54 میلیارد ریال کمک داوطلبانه از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، اقشار و پایگاه های بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، خیران، مردم، معتمدین و رؤسای زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه شاخص ترین کار بسیج حضور مردمی و داوطلبانه محسوب می شود، ابراز کرد: در کنار آزادسازی زندانیان غیرعمد، توزیع 30 بسته کمک معیشتی در بین خانواده این زندانیان نیز با کمک های داوطلبانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند

42 زندانی جرایم غیرعمد در استان سمنان آزاد شدند