مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-20اقتصادي

آغاز کاشت سیر در شهرستان بهار


مدیر جهادکشاورزی بهار از آغاز عملیات کاشت سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: نوسان قیمت و نبود صنایع فرآوری، از مهم ترین مشکلات سیرکاران شهرستان است.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی بهار از آغاز عملیات کاشت سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: نوسان قیمت و نبود صنایع فرآوری، از مهم ترین مشکلات سیرکاران شهرستان است.

عبدالحسین اکبری بیان کرد : پیش بینی می شود در سال زراعی جاری حدود هزار و 200 هکتار از زمینهای این شهرستان به کشت محصول سیر اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه محصول سیر از جمله محصولات اصلی بهار است، ادامه داد: تعداد 600 نفر از بهره برداران، به کشت و کار این محصول پرطرف دار و پرخاصیت مشغول هستند.

اکبری با اشاره به پیش بینی میزان برداشت این محصول، تصریح کرد: پیش بینی می شود از این میزان سطح حدود 18 هزار تن محصول برداشت و روانه بازار مصرف می شود.

این مسئول یادآور شد: برداشت محصول سیر این شهرستان هر ساله با توجه به شرایط آب و هوایی از اوایل تیر ماه آغاز و تا اواخر تیر ادامه دارد.

مدیر جهادکشاورزی بهار با بیان اینکه سیر تولیدی این شهرستان از نوع سیر سفید است، بیان کرد: این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد، علاوه بر تامین نیاز استان به سایر نقاط کشور صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت سیر در شهرستان بهار

آغاز کاشت سیر در شهرستان بهار