مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:202021-10-20اجتماعي

بارش پراکنده باران در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه شنبه هفته آینده سامانه بارشی نسبتا ضعیفی وارد استان خواهد شد گفت: با فعالیت این سامانه بارش روز شنبه از بعدازظهر آغاز و در حد یک تا 2 ملیمتر است لذا شهروندان منتظر بارش های چشمگیر نباشند.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد عصرگاهی است اظهار کرد: شنبه هفته آینده سامانه بارشی نسبتا ضعیفی وارد استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه شاهد بارش های پراکنده در نیمه غربی و شمالی استان خواهیم بود افزود: با توجه به مدل های هواشناسی بارش روز شنبه از بعدازظهر آغاز و در حد یک تا 2 میلیمتر است لذا شهروندان منتظر بارش های چشمگیر نباشند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه طبق پیش بینی فصلی بارش های پاییز دیر و کمتر از حد نرمال خواهد بود خاطرنشان کرد: سردی نسبی تا چند روز آینده در استان ماندگار خواهد به طوری که دمای شبانه به منفی یک تا 2 درجه می رسد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بهار و همدان با دمای 2 درجه سانتیگراد خنک ترین مناطق و اسدآباد، ملایر، نهاوند با 24 درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان گزارش شده است گفت: تغییرات دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده باران در همدان

بارش پراکنده باران در همدان