مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-20سياسي

حل معضل طلاق با روش های قدیمی میسر نیست


مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر در مسائلی مانند معضل طلاق در خانواده ها با روش ها و فنون گذشته و سنتی بخواهیم مشکلات را حل کنیم، - ، نور علی عباسپور ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز با گرامیداشت هفته پیوند، اظهار کرد: باید انجمن های ما پیشرو و مدافع از حقوق معلمان باشند تا خواستار مطالبات معلمان و تمام کسانی که فرزند محصل دارند، باشند.

وی با بیان اینکه اگر در یک جامعه مسیر تعلیم و تربیت به خوبی طی نشود، همه ما مسئول هستیم، تصریح کرد: به ویژه مسئولانی که جایگاه و مسئولیت بالاتری دارند و قطعاً باید در این زمینه ایفای نقش بیشتری داشته باشند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه ما از تعلیم و تربیت نشئت می گیرد، خاطرنشان کرد: اگر تعلیم و تربیت جایگاه خود را داشته باشد قطعاً انسان های رشد یافته و توانمند زمینه توسعه جامعه را فراهم می کند.

وی بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی از نهادهای بسیار قدیمی است که در ایران بیش از 70 سال سابقه دارد و موفقیت ها و به تبع آسیب هایی هم دارد.

عباسپور با بیان اینکه ما در مسائل مختلف اقتصادی، دینی، فرهنگی، مذهبی و … مشکلات متعددی داریم، اظهار کرد: اگر در مسائلی مانند معضل طلاق در خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل طلاق با روش های قدیمی میسر نیست

حل معضل طلاق با روش های قدیمی میسر نیست