مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-20سياسي

دشمن به دنبال نسخه های جعلی از اسلام است


جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در همایش علمای شیعه و اهل سنت پارسیان گفت: دشمن به دنبال نسخه های جعلی از اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، سردار هدایت الله امیری، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در همایش علمای شیعه و اهل سنت پارسیان با تبریک هفته وحدت، گفت: فرهنگ متعالی اسلام در جای جای کشور طنین انداز است و گوش مردم غیرمسلمان را نوازش می دهد.

  وی به وضعیت تحریم ها و مشکلات اقتصادی اشاره و تاکید کرد: شرایط به نحوی پیش می رود که با به عنوان یک چتری از همه اقوام و مذاهب را در خود جای داده است.

  وی افزود: این پرچمی که در ایران اسلامی برافراشته شده همان پرچم اسلام و محمد رسول الله(ص)است، هر چقدر تلاش کنیم که این پرچم بر فراز دنیا برافراشته شود سربلند خواهیم شد.

  در ادامه حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان نیز در این مراسم با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: به دنبال تغییر مذهب یکدیگر نیستیم، وحدت هدف اصلی آن وحدت حول محور اصول است، بسیاری از این مشترکات مورد قبول و احترام است اگر به سیره و منش پیامبر(ص)عمل شود اوضاع امت اسلامی این نخواهد بود و گر از اعماق وجود به این سیره توجه کنیم همبستگی بهتری خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال نسخه های جعلی از اسلام است

دشمن به دنبال نسخه های جعلی از اسلام است