مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-20سياسي

سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی با شرکت مجازی و حضوری مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی با شرکت مجازی و حضوری مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی 28 مهر در این همایش گفت: باید نگاه کلی آماری به آسیب های اجتماعی داشته باشیم و در چنین شرایطی وضعیت آسیب های اجتماعی مشخص می شود.

داود سیف زاده با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی آسیب پذیر هستیم، اضافه کرد: علل ایجادکننده آسیب های اجتماعی باید شناسایی و مرتفع شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: وظایف ما دانشگاهیان در حوزه آسیب های اجتماعی مشخص است و یکی از این وظایف برگزاری کنفرانس های ملی و بین المللی و در اختیار قراردادن نتایج این همایش به دستگاه های اجرایی برای ارتقاء پژوهش ها و کاهش آسیب ها است.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی هم گفت: این همایش هر دو سال یکبار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

اسماعیل صدری با بیان اینکه دوره اول همایش در سال 96 و دوره دوم در سال 98 برگزار شد، ادامه داد: حدود 200 مقاله توسط پژوهشگران کشور به این همایش ارسال شده بود که 150 مقاله پذیرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

سومین همایش ملی آسیب های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد