مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

لزوم رصد روزانه برای پیشگیری از تجاوز به حریم رودخانه های کلیبر


نهادهای نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری شهرستان کلیبر گفت: نهادهای نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها شوند.

میرمهدی قریشی زاده در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی شهرستان کلیبر با موضوع تجاوز به حریم و بستر رودخانه و راهکارهای پیشگیری با بیان اینکه پیشگیری همواره بهتر از درمان است، افزود: همه دستگاهها در پیشگیری از وقوع جرم موظف و مکلف هستند تا با همدلی و همفکری در این خصوص اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم حفظ حریم رودخانه ها اظهار کرد: نهادهای نظارتی و امنیتی باید با رصد دقیق و روزانه مانع از ساخت و ساز وتجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها شوند.

رییس دادگستری شهرستان کلیبر با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها، خاطرنشان کرد: ضمن اطلاع رسانی از طریق اتاق اصناف و اتحادیه بنگاه داران و املاک، از خرید و فروش حریم رودخانه ها و مسیل ها ممانعت شود.

وی تاکید کرد: ادارات خدمات رسان باید پیش از هرگونه ارائه خدمات به خانه باغ ها و ساختمان های احداث شده در بستر رودخانه ها دره ها و مسیل ها حتماً از اداره شهرداری کلیبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رصد روزانه برای پیشگیری از تجاوز به حریم رودخانه های کلیبر

لزوم رصد روزانه برای پیشگیری از تجاوز به حریم رودخانه های کلیبر