مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

مجلس به طرح های مرتبط با شفافیت اموال مسئولان رای می دهد


نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طرح های پیشنهادی در زمینه شفافیت اموال مسئولان، رای خواهد داد اما اولویت مجلس این نیست که تحت فشار رسانه ای طرحی را تصویب کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نائب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طرح های پیشنهادی در زمینه شفافیت اموال مسئولان، رای خواهد داد اما اولویت مجلس این نیست که تحت فشار رسانه ای طرحی را تصویب کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح شفافیت آرا در کمیسیون آیین نامه تصویب شده اما فرآیند قانون گذاری آن دارای مراحلی است که باید طی شود، این طرح در حال حاضر در نوبت دستور صحن قرار دارد و در هفته های آتی می تواند با 50 امضا در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: شفافیت یک اصل پذیرفته شده در میان مجلسی ها و مبنای کار آنان است، مسئله محرمانه بودن اموال مسئولان در واقع یک شیطنت رسانه ای است که توسط مخالفان مجلس صورت گرفته است.

وی افزود: در حقیقت این مصوبه در هیچ کدام از دستورالعمل ها و کمیسیون های مجلس وجود ندارد.

هجمه های اخیر به مجلس به دلیل نقد دلسوزانه نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات این نماینده، وی ادامه داد: بنای مجلس براین است که در این طرح، آرا آشکار باشند؛ یعنی مشخص باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به طرح های مرتبط با شفافیت اموال مسئولان رای می دهد

مجلس به طرح های مرتبط با شفافیت اموال مسئولان رای می دهد