مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-20اقتصادي

برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال 630 هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود 40 درصد از تولید شکر کل کشور است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آغاز عملیات برداشت نیشکر در شرکت های هفتگانه نیشکری در خوزستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال 630 هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود 40 درصد از تولید شکر کل کشور است.

عبدعلی ناصری در حاشیه آغاز عملیات برداشت نیشکر در محل شرکت کشت و صنعت فارابی در شادگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با مدیریت انجام شده در بحث مسایل آب، توانستیم بهار و تابستان سخت و کم آب امسال را پشت سر بگذاریم هرچند که کاهش حجم آورد رودخانه ها باعث افزایش شوری آب موردنیاز برای کشت ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به دلیل شوری و مشکلاتی که در بحث تامین آب وجود داشت، در بیشتر شرکت های نیشکری استان با نقصان و کاهش شدید محصول مواجه شدیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه امسال با کاهش حدود 18 درصدی محصولات مواجه هستیم، گفت: امسال در برنامه بود تا محصولات با رشد 240 سانتیمتری برداشت کنیم اما با توجه به شرایط آبی، با رشد 208 سانتیمتری کار برداشت را آغاز کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد

برداشت نیشکر در خوزستان آغاز شد