مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-20دانش

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری به شغل تدوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، رحمان خدابنده لو نشست مجمع دبیران شورا های صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی خطاب به شرکت کنندگان گفت: - مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از آماده سازی پیش نویس تبدیل شدن مقطع دستیاری به شغل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مفدا، رحمان خدابنده لو نشست مجمع دبیران شورا های صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی خطاب به شرکت کنندگان گفت: شما نمایندگان دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی هستید و خوشحالم که حدود 37 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی، نماینده ای به عنوان دبیر شورای صنفی در مقطع دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دارد؛ در واقع شما صدای گویای همه دانشجویان در این مقطع و در مسیر پیگیری مطالبات صنفی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی هستید.

از این رو باید قدر خود را بدانید و با روحیه کنشگری و مطالبه گری که شما دارید، قطعا روز های بهتری در انتظار دستیاران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

وی افزود: این نشست با هدف بارش افکار و تبادل نظر میان شما اعضای شورای صنفی و همچنین مسؤولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حال برگزاری است و در حقیقت میزبان برگزاری این نشست شما دبیران شورا های صنفی هستید و ما میه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری به شغل تدوین شد

پیش نویس تبدیل مقطع دستیاری به شغل تدوین شد