مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-20سياسي

کمیسیون آموزش لایحه رتبه بندی معلمان را مجددا اصلاح کرد


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اصلاحات مورد نظر صحن مجلس درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان توسط اعضای کمیسیون انجام شد، خبر داد: - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اصلاحات مورد نظر صحن مجلس درخصوص لایحه رتبه بندی معلمان توسط اعضای کمیسیون انجام شد، خبر داد: این لایحه مجددا برای بررسی های صحن بارگذاری شد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تصمیم امروز نمایندگان مجلس مبنی بر بازگشت لایحه رتبه بندی معلمان به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس سریعا در نشستی فوق العاده اصلاحات مورد نظر صحن را در لایحه اعمال کردند، پس از این موضوع لایحه برای بررسی در صحن بارگذاری شد.

وی در این خصوص توضیح داد: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عناوین مورد استفاده در لایحه از معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم به آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم تغییر کند.

حاجی پور بیان کرد: این تغییرات در کل لایحه اعمال شد و لایحه با اعمال این اصلاحات مجددا برای برسی صحن علنی مجلس بارگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی ماده 3 لایحه رتبه بندی معلمان با پیشنهاد اصلاح کل حمیدرضا بابایی در خصوص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آموزش لایحه رتبه بندی معلمان را مجددا اصلاح کرد

کمیسیون آموزش لایحه رتبه بندی معلمان را مجددا اصلاح کرد