مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-20سياسي

شناسنامه ملی وقف برای موقوفات صادر می شود


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رایزنی شده تا شناسنامه ملی وقف را برای موقوفات صادر کنند که تا پایان سال جاری برای 197 هزار موقوفه استان اصفهان شناسه صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر چهارشنبه در مراسم تقدیر از واقفان و خیران استان اصفهان، اظهار داشت: وقف در واقع از منابع مالی خصوصی، دولتی و بین نهادی نیست بلکه کاملاً شخصی است.

وی ادامه داد: حفظ موقوفات در سازمان اوقاف در اولویت قرار دارد که در این راستا با سازمان ثبت رایزنی شده تا شناسنامه ملی وقف را برای موقوفات صادر کند که در سال جاری بیش از سه هزار شناسه موقوفه در کشور صادر شده است.

صدور شناسه وقف برای 197 هزار موقوفه در اصفهان رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این امر سبب اظهار به وقفیت املاک وقفی در سامانه سازمان ثبت شده است، گفت: برای استان اصفهان نیز مقرر شده تا پایان سال جاری برای 197 هزار موقوفه شناسه صادر شود.

وی با اشاره به پیگیری استقرار مرکز اسناد موقوفات در سازمان اوقاف، تصریح کرد: یکی از مزیت های برزگ این اقدام اطلاع رسانی شفاف تا چند سال آینده است که حتی اسناد تاریخی نیز در دست خوانش و بازنویسی قرار دارد.

جهت گیری نیات موقوفه به سمت توسعه علم حجت الاسلام خاموشی در خصوص نیات واقفان و جهت گیری آنها گفت: خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه ملی وقف برای موقوفات صادر می شود

شناسنامه ملی وقف برای موقوفات صادر می شود