مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-20پزشكي

مداخله برخی متخصصان در عدم واکسیناسیون مادران باردار


رییس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه تنها 20 درصد از مادران باردار استان واکسن زده اند گفت: مداخله و توصیه بر عدم واکسیناسیون از سوی برخی متخصصان با این موضوع ارتباط دارد.

- ؛ سیامک محبی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ابتلاء به بیماری و واکسیناسیون استان عنوان کرد: در امر واکسیناسیون مادران باردار که جز گروه های پر خطر هستند بیش از 8 هزار و690 مادر باردار در سامانه سیب ثبت نام کرده اند و 7 هزار و609 مادر باردار واجد شرایط تزریق واکسن داریم این در حالی است که تنها یک هزار و560 نفر واکسن تزریق کرده اند یعنی تنها بیش از 20 درصد مادران باردار تحت پوشش واکسن در قم قرار گرفته اند.

وی افزود: دلیل عدم استقبال واکسن از سوی مادران باردار مداخله برخی متخصصان و توصیه به عدم واکسیناسیون و هم چنین انتظار برخی مادران به تزریق واکسن فایزر است که برخلاف دستورالعمل های وزارت بهداشت خواهد بود و ما با این چالش با این گروه هدف روبرو هستیم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم به وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان قمی هم اشاره و بیان کرد: طبق آمار آموزش و پرورش 101 هزار دانش آموز 12 تا 18 ساله جمعیت دانش آموزی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله برخی متخصصان در عدم واکسیناسیون مادران باردار

مداخله برخی متخصصان در عدم واکسیناسیون مادران باردار