مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-20بين الملل

حضور نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در نشست مسکو


حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در اجلاس امروز مسکو در ارتباط با موضوع افغانستان شرکت کرده است.

- حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در اجلاس امروز مسکو در ارتباط با موضوع افغانستان شرکت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اجلاس امروز فرمت مسکو نمایندگانی از تعدادی از کشورها و هیئتی از طالبان حضور دارند.

براساس این گزارش کاظمی قمی اوایل هفته جاری از سوی رییس جمهور به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان انتخاب شد.

کاظمی قمی چند سال پیش سفیر ایران در عراق بود.

بر اساس این گزارش روز گذشته وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، نمایندگان 10 کشور و هیات عالی رتبه ای از طالبان افغانستان قرار است در نشست مسکو درباره افغانستان که روز چهارشنبه برگزار می شود، شرکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در ادامه این بیانیه خود آورده است: نمایندگان 10 کشور منطقه ای و هیاتی بلندپایه از طالبان افغانستان قرار است در این نشست شرکت کنند.

سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز پیام خود را برای حضار در این نشست اعلام می کند.

وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد: رایزنی های فرمت مسکو درباره افغانستان که روز چهارشنبه برگزار می شود، بر اوضاع سیاسی و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در نشست مسکو

حضور نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در نشست مسکو