مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-20سياسي

چرا به مردم نمی گویید درآمد ثبت سند خودرو چگونه تقسیم می شود؟


رییس کانون سردفتران با اعلام اینکه هزینه ثبت خودرو به حساب دستگاه های مختلف واریز می شود، اعلام کرد باید برای مردم شفاف شود که این درآمدها چگونه تقسیم می شود.

- ، علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای گذشته دو رخداد نه چندان خوب برای جایگاه حاکمیتی دفاتر اسناد رسمی رخ داد که به دلیل بایکوت رسانه ای رسانه ملی و بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه ها مردم از آن بی اطلاع هستند.

وی افزود: فشار همه جانبه نیروی انتظامی از طریق مجلس، رسانه ملی و برخی چهره ها بر حذف دفاتر اسناد رسمی در صدور و ثبت سند مالکیت نقل و انتقال خودرو بود.

در حالی که در ماده 29 قانون رسیدگی به جرایم رانندگی به شفافیت عنوان شده ثبت سند مالکیت خودرو با دفاتر اسناد رسمی است منتقدان مرغ شأن یک پا دارد که برگ سبز خودرو همان سند مالکیت است.

برای اثبات حقانیت و شفافیت قانون لازم است مردم و رسانه ها بدانند.

خندانی بیان کرد: اگر دفاتر اسناد رسمی نقشی در ثبت سند مالکیت خودرو ندارند پس چرا قانونگذار نام دفاتر اسناد رسمی را در این ماده قانونی چندین بار عنوان و تاکید کرده است؟ رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: اگر دفاتر اسناد رسمی جایگاهی در ثبت سند مالکیت نقل و انتقال خودرو ندارند چرا آیت الله آملی لاریجانی رییس وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به مردم نمی گویید درآمد ثبت سند خودرو چگونه تقسیم می شود؟

چرا به مردم نمی گویید درآمد ثبت سند خودرو چگونه تقسیم می شود؟