مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-20سياسي

امام جمعه جدید آبادان معارفه شد


امام جمعه جدید آبادان امروز با برگزاری مراسمی به صورت رسمی معارفه شد و از این هفته نماز جمعه این شهرستان را اقامه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز با برگزاری مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه سابق شهرستان ماهشهر به عنوان امام جمعه شهرستان آبادان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: نماز اول وقت باید به گفتمان اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: حضور پرشور مردم در نماز جمعه سبب اتحاد بیشتر مردم و زمینه ساز مطالبه گری گسترده در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: از امام جمعه جدید آبادان می خواهیم به این شهر ویژه توجه کند و برای خدمت و پیگیری دغدغه های مردم عزمی جزم داشته باشد.

وی عنوان کرد: از امام جمعه جدید آبادان انتظار می رود با نگاهی پدرانه همه نیروهای انقلاب و قشرهای مختلف مردم را گردهم آورد و با رویکردی مطالبه گرایانه سبب تحول در جامعه شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: از تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه سابق آبادان تشکر می کنیم و برای وی توفیق روزافزون مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید آبادان معارفه شد

امام جمعه جدید آبادان معارفه شد