مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20اقتصادي

تخصیص تسهیلات ویژه وزارت نفت به پتروشیمی های کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری پتروشیمی گچساران را 900 میلیون دلار برشمرد و گفت: این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به اینکه در خصوص پیگیری مشکلات پتروشیمی گچساران نشست های فشرده ای با کارشناسان و مدیران وزارت صمت برگزار شد، اظهار داشت: بحث ثبت سفارش و تامین تجهیزات پتروشیمی گچساران با موفقیت انجام شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران یکی از  پروژه های مهم کشور است که حجم سرمایه گذاری آن قریب به 900میلیون دلار است، عنوان کرد: بنابراین این پروژه برای توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را 87 درصد برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه بخشی از تجهیزات خریداری شده این پتروشیمی در بنادر و گمرکات کشور موجود بود و نیاز بود که این تجهیزات با کمترین زمان ممکن به محل اجرای طرح حمل شود.

لذا با پیگیری های صورت گرفته شده شاهد سرعت بالایی در تکمیل پروژه خواهد بود.

صمیمی دوست، خاطرنشان کرد: با نشست هایی که برگزار شد همه موانع برداشته شد و این پروژه با سرعت بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات ویژه وزارت نفت به پتروشیمی های کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص تسهیلات ویژه وزارت نفت به پتروشیمی های کهگیلویه و بویراحمد