مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-20سياسي

10 هزار دانشجو و دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند


10 هزار دانشجو و دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند.

- ، رضا طاهری ظهر چهارشنبه در گردهمایی مجریان طرح 313 کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد، مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس حوزه های علمیه استان برگزار شد بیان کرد: هجمه های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان های دینی، اعتقادی و علمی این خانواده ها را ضروری تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند، تصریح کرد: در طرح 313 تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده در درون خانواده های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ادامه داد: یکی از ماموریت های طرح 313 فراهم نمودن زمین ازدواج دختران خانواده های مددجو و ارائه مشاوره های لازم به این خانواده ها است.

وی تصریح کرد: توانمندسازی خانواده ها در زمینه های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت ای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار دانشجو و دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند

10 هزار دانشجو و دانش آموز مورد حمایت کمیته امداد ایلام هستند