مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا هوشمند باشد/گاهی تاخیر در تصمیم گیری زیانبار است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی باید پیش از ایجاد یک معضل، پیش بینی و پیشگیری های لازم را انجام دهند چرا که حل برخی مشکلات در صورت تاخیر در تصمیم گیری ناممکن و این تاخیر منجر به نتایج زیانبار می شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی باید پیش از ایجاد یک معضل، پیش بینی و پیشگیری های لازم را انجام دهند چرا که حل برخی مشکلات در صورت تاخیر در تصمیم گیری ناممکن و این تاخیر منجر به نتایج زیانبار می شود.

بهروز اکرمی روز چهارشنبه 28 مهر در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی اظهار کرد: خشکسالی و سختی تامین علوفه و نهاده برای دامدران سبب بروز مشکلاتی شده که از همین رو دامداران تمایل به فروش دام خود دارند از طرفی ظرفیت تولید و مصرف نیز محدود است لذا وزارت جهاد کشاورزی باید در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کند که به نظر می رسد تاکنون تدبیری اتخاذ نشده و در این شرایط نیروی انتظامی درگیر قاچاق دام زنده می شود.

وی افزود: بر این اساس دستگاه های دخیل در این امر باید در کوتاهترین زمان ممکن طی برگزاری جلسه ای برای رفع این مسئله تصمیم لازم را اتخاذ و پیشنهادات اجرایی را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا هوشمند باشد/گاهی تاخیر در تصمیم گیری زیانبار است

مبارزه با قاچاق کالا هوشمند باشد/گاهی تاخیر در تصمیم گیری زیانبار است