مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20اقتصادي

مراحل پیش روی جاماندگان سهام عدالت/بلاتکلیفی سهام عدالت فوت شدگان


رییس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت گفت: پس از گذشت یک سال و نیم از آزادسازی، سهام فوت شدگان که تاکنون به 3میلیون نفر رسیده اند، - ، حسین امینی خواه رییس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در نشستی خبری که امروز چهارشنبه (28 مهرماه) برگزار شد، در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: در حال حاضر 2 میلیون نفر مشمول قطعی دریافت سهام عدالت، وجود دارند که اطلاعات آن ها در سرور شرکت های تعاونی سهام عدالت استانی به ثبت رسیده و برگه سهام عدالت در دست دارند اما در سامانه نهایی بانک اطلاعات سازمان خصوصی سازی، مشخصات آن ها وجود ندارد.

دلیل آن نیز، خطاهای نرم افزاری سرور مرکزی دبیرخانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی اعلام شده که طبق آن، اطلاعات این افراد به دلیل نقض فنی از بین رفته است.

وی ادامه داد: لذا این گروه چون از قبل مشمول شناخته شده بودند، در اولویت جاماندگان قرار دارند.

مراحلی که این دسته از افراد باید طی کنند ابتدا شناسایی، صدور برگه خام سهام عدالت، دعوت نامه دریافت سهام عدالت و ثبت در نرم افزار ثبت نام سهام عدالت در شرکت های سهام عدالت شهرستانی است.

در نهایت پس از طی این مراحل، کارت سهام عدالت صادر و اطلاعات ثبت شده آن ها از سرور شرکت های شهرستانی سهام عدالت به سرور مرکزی سهام عدالت منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراحل پیش روی جاماندگان سهام عدالت/بلاتکلیفی سهام عدالت فوت شدگان

مراحل پیش روی جاماندگان سهام عدالت/بلاتکلیفی سهام عدالت فوت شدگان