مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20بين الملل

ترامپ قصد داشت نیمی از سربازان فعال آمریکا را به مرز مکزیک بفرستد


ترامپ قصد داشت که در حین همه گیری کرونا، 250 هزار سرباز را برای امنیت مرز جنوبی آمریکا، به دیوار مرزی مکزیک اعزام کند؛ اما این طرح توسط وزیر امنیت داخلی وقت رد شد.

- ترامپ قصد داشت که در حین همه گیری کرونا، 250 هزار سرباز را برای امنیت مرز جنوبی آمریکا، به دیوار مرزی مکزیک اعزام کند؛ اما این طرح توسط وزیر امنیت داخلی وقت رد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، در بهار 2020، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا قصد داشت که بیش از نصف نیروهای فعال ارتش آمریکا را که یک ششم از کل تمام نیروهای این کشور را تشکیل می دهد، به مرز جنوبی اعزام کند.

از زمان جنگ داخلی به بعد، این بزرگترین استفاده از نیروهای نظامی در آمریکا محسوب می شد.

این طرح که در اصل توسط استفان میلر، سیاستمدار ارشد کاخ سفید در دوران ترامپ رد شد، خشم مارک اسپر، وزیر دفاع سابق و مقامات امنیت داخلی را برافروخت.

براساس یک منبع بی نام، اسپر معتقد بود که آوردن چنین تعداد زیادی از سربازان در مرز جنوبی موجب بر هم خوردن تعادل نظامی آمریکا در سراسر جهان می شود.

در بحبوحه همه گیری کرونا در آمریکا، میلر از وزارت امنیت داخلی آمریکا درخواست کرد تا برنامه ای را درخصوص اعزام سربازان جهت حفاظت از مرز 2000 هزار مایلی آمریکا با مکزیک، ترتیب دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ قصد داشت نیمی از سربازان فعال آمریکا را به مرز مکزیک بفرستد

ترامپ قصد داشت نیمی از سربازان فعال آمریکا را به مرز مکزیک بفرستد