مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20اقتصادي

برندسازی یکی از مهمترین پارامترها برای صادرات محصولات کشاورزی خلیل آباد است


در حوزه برندسازی محصولات کشاورزی شهرستان هنوز با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ این در حالی است که برندسازی در محصولات کشاورزی یکی از مهمترین پارامترها برای بازاریابی و صادرات است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: در حوزه برندسازی محصولات کشاورزی شهرستان هنوز با وضعیت مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ این در حالی است که برندسازی در محصولات کشاورزی یکی از مهمترین پارامترها برای بازاریابی و صادرات است.

محمود شبان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت برندسازی محصولات کشاورزی شهرستان خلیل آباد افزود: به رغم ظرفیت های موجود در شهرستان هنوز به آن حد مطلوب مورد نظر در حوزه برندسازی نرسیده ایم.

وی بیان کرد: تا کنون مجوز چهار برند برای کشمش شهرستان، 2 برند برای زعفران و 2 برند دیگر برای محصول انار در این منطقه صادر شده که در حال فعالیت است اما تاکنون برای محصول پسته برندی صادر نشده است.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای چهار محصول عمده کشمش، انار، پسته و زعفران است، اظهار کرد: هر چند برای هر محصول شهرستان می توان به تعداد زیاد اخذ مجوز جهت برندسازی کرد ولی تاکنون فقط مجوز راه اندازی هشت برند صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی یکی از مهمترین پارامترها برای صادرات محصولات کشاورزی خلیل آباد است

برندسازی یکی از مهمترین پارامترها برای صادرات محصولات کشاورزی خلیل آباد است