مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-20اجتماعي

حمایت از 50 هزار خانواده زندانی نیازمند تا پایان سال


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با امضای تفاهم نامه با سازمان زندان ها ،تا پایان سال 50 هزار خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش قرار می گیرند.

- ، حسین خدرویسی در نشست خبری امروز اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و 227 هزار و 328 خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند که حدود 47 درصد ساکن شهر و 52 درصد ساکن روستایی هستند.

وی گفت: یک میلیون 177 هزار خانم سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته هستند؛ همه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش ما و فقط زنان نیازمند تحت پوشش ما هستند و همچنین 82 هزار بیمار خاص و صعب العلاج نیز تحت پوشش بوده و از همه خدمات بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه 115 هزار خانوار در شش ماه امسال از حمایت خارج شده اند افزود: بر همین اساس 115 هزار خانواده نیازمند جایگزین آن ها شدند همچنین 100 هزار سهمیه نیز بر اساس بودجه سال 1400 به کشور اعلام شد و امروز پشت نوبتی نداریم.

وی در خصوص کمک های کرونایی به مددجویان کمیته امداد گفت: با شیوع در امداد و سراسر کشور راه اندازی شد و خوشبختانه کمترین ابتلاء به بین مددجویان و فوت شدگان را داشتیم همچنین خانواده هایی که یکی از اعضای آن ها فوت شد خسارت پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در سال 1400 میزان مستمری مددجویان 67 درصد افرایش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 50 هزار خانواده زندانی نیازمند تا پایان سال

حمایت از 50 هزار خانواده زندانی نیازمند تا پایان سال