مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-20سياسي

فلسطین: اسراییل دنبال اجرایی نشدن راهکار دوکشوری است


نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت: اسراییل با سیاست های استعماری که در پیش می گیرد، علنا دنبال غیرممکن کردن اجرای راه حل دو کشوری است.

- فلسطین: اسراییل دنبال اجرایی نشدن راهکار "دوکشوری" است نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت: اسراییل با سیاست های استعماری که در پیش می گیرد، علنا دنبال غیرممکن کردن اجرای راه حل دو کشوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در سخنرانی که در نشست شورای امنیت در نیویورک با موضوع بررسی شرایط خاورمیانه و تخلفات اسراییل در اراضی اشغالی فلسطین داشت، اظهار کرد: اسراییل بر استمرار اشغالگری غیرقانونی خود اصرار می ورزد و این مساله در سیاست های استعماری که در اراضی فلسطینی در پیش می گیرد، آشکار است و علنا به دنبال این است که اجرای راه حل دوکشوری را غیرممکن سازد و البته این موضوع در اظهارات مسؤولان آن که حق ما برای تعیین سرنوشت را انکار می کنند، مشخص است.

منصور در ادامه گفت: اسراییل تنها دنبال تمایلات استعمارگرایانه خود حرکت می کند و این نکته بارها و بارها در سیاست ها و اقداماتش که ناقض قوانین بین المللی هستند، آشکار شده است و همین عامل مشکلات مردم فلسطین است که نسل ها است از جنگ و مشکلات تبعید رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: اسراییل دنبال اجرایی نشدن راهکار دوکشوری است

فلسطین: اسراییل دنبال اجرایی نشدن راهکار دوکشوری است